En bra dag till =)

Det blev en bra dag idag också ju =)
Stack till ikea och testade soffor, handlade nytt täcke och kuddar =) Fick även lite trevligt sällskap framåt slutet... Vilket gjorde dagen genast lite bättre =)
Men eftersom jag inte hittade soffa på Ikea drog jag vidare till ILVA där jag hittade min drömsoffa =)
Så nu ska jag fundera ett par dagar innan jag lägger in en best på den.
Eftersom jag ska använda den som min säng är det viktigt att den är skön och ergonomisk.

Efter Ilva blev det en sväng till Nova Lund i hopp om att hitta något fräckt att ha på mig på fredag, hittade inget så jag drog in till Lund och gick en sväng på stan där innan jag skulle möta upp Sara så jag hittade kläder, dock inte till fredag tror jag hehe

Sen möte jag upp Sara så satt vi oss på Italia och käkade pasta och drack bubbelvatten =)
Sen gick vi till gräddhyllans uteservering och njöt av solen innan jag var tvungen att bege mig hemåt och här är jag nu....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback