Framåtblick ett par dagar i raketfart...

Efter att ha ventilerat mig om gårdagen vill jag även blicka framåt =) Så planen för idag är att sticka till stallet nu snart och sen jobba... Inte så jätte häftigt men har Jazzklubb ikväll samt 3 festvån best och vanlig matsal så vi kommer nog få jobba lite =)

Sen imorn ska jag besiktiga min bil... Fick ju byttat däck på den igår och Ittas hjälpte mig med lampan och torkarbladen i förra veckan så förhoppnigsvis är det bara drivknutten dom kommer anmärka... Om dom nu ens måste gnälla på den =) hehe

Sen blir det vanlig kvällsservice på jobbet på fredag och sen har vi även nattklubb så blir en lååång dag... Framförallt eftersom jag ska börja jobba kl 10 i skoaffären på lördag... Men sen blir det förhoppningsvis en lugn o myssig lördag...

Nu måste jag nog röra på mig...

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej jag vill bara säga att du har en väldigt trevlig blogg..

Är det din egen häst? eller har du den som fodervärd eller så..

Hoppas att du kommer att trivas i din lägenhet i malmö..

Kramar Ewa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback