God morgon!!

Jag har precis vaknat och det är sjukt ljust i lägenheten... Ändå skiner inte solen... Bull måste jag faktiskt påstå!
Visserligen ringer mitt alarm om 30 minuter men hade nog gärna sovit dom minutrarna.
Jag ska åka och få byttat till sommar däck kl 10 sen blir det att köra till stallet och rida lite... Vi får hoppas att det inte börjar regna eller snöa mer för den delen så man kan rida idag. Ser lite mysko ut på himmlen...
Sen blir det att jobba lite ikväll! Eller lite och lite, jag hoppas vi har mycket att göra så tiden springer iväg faktiskt.

Känner mig lite kinkig idag också... Vet inte varför men sjuukt irriterande är det iallafall så får hoppas att det går över snabbt... Men var mitt vanliga spralliga jag innan jag gick o la mig sen började jag kolla lite serier och blev trött och stressad för jag ville se alla innan jag skomnade men pallade ändå inte se klart piloten på the vampire diaries... Pallar man inte se klart piloten som liksom ska sätta ribban för hela serien tror jag inte att jag kommer fastna där heller, men får kika färdigt på det under dagen eller något...

Sovit själv inatt... (ohhh vad läskigt) eftersom Ricky är i Stockholm på vinmässa. Det är dock bara att börja vänja sig. Det är ju inte så att jag inte sovit själv sen jag och ricky flyttade tillsammans men nu är man ensam på ett annat vis så nu blev det genast myyyyyyycket läskigare ;-) hahah

Nej om man skulle...


Bjuder på en begagnad bild på min kärlek <3

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback