Lägenhetstankar...

Har precis beställt nya grejer till mitt nya badrum i min nya lägenhet =) Fick kontraktet idag så ska skicka tillbaka det imorn sen är allt klart.. 1/7 sen är man malmö bo... Ska bli så nice...
Jag beställde allt detta =) 7 Handukar, badrumsmatta och duschdraperiet... Allt detta för ca 800kr... Tycker jag är en bra början på nya lägnenheten som kommer ha lila som ett genomgående färgtema så klart ;-) Mörklila i badrumet och ljuslila i vardagsrumet =)
Har även bestämt mig för vilken tv jag ska köpa... Blir en likadan jag o Ricky har nu fast 2010års mod. Så det blir en philips 42" med amblights =) Sen ska jag infrskaffa ett hemabiopaket och PS3 så jag kan kolla mina blueray filmer...
Jag kommer sova i en bäddsoffa tänkte jag så blir det mer ett vardagsrum än ett sovrum/vardagsrum så kan jag få plats med en byrå och massa tjejgrejer att dekorera med också =)
Guuud vad jag längtar!!
Gjorde adressändringen precis så det är också klart nu...

Nu ska jag hoppa i duschen.. Ska käka med mamma på Grand hotel i Lund ikväll så...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jossan

=( vad tråkigt gumman men bra att du är glad!

malmöbo då ja! kan du äta på kalkonen varje dag! höhö!

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback