Tankar...

När jag tänkte efter på hur förra inlägget var upplagt lät det nästan som jag var glad över att det tog slut med Ricky!
Självklart är jag inte glad över att vi gjort slut... Jag älskar honom fortfarande och vi har en jätte bra relation nu där vi är helt ärliga mot varandra... Vi ska ändå bo ihop i mer än 2 mån till så det är nog väldigt viktigt att köra med öppna kort...

Igår fikade jag som sagt med Tessan o Bettan på Grappa i Eslöv.. Var riktigt längesen vi gjorde det men såå myssigt vi hade det... Snackade massa skit som vanligt... Det är så härligt med såna vänner man kan tappa kontakten med ett tag o sen när man anstränger sig igen är det som om ingen hänt...
Så vi planerade in utggång när det är krogsvängen i Eslöv och sen kanske vi skulle förska styra upp en utgång till jägers också =)

Idag ska jag få mina nagler fixade hos sabine... Är i akut behov av det =) sen ska jag hem och städa, städa, städa.... Ser ut som ett horhus som vanligt.... Sen ikväll ska jag åka till lund o käka med min mamma... Om det är lite o göra på mitt jobb ska vi gå dit. Hon har aldrig ätit där så kan vara skoj.. Annars får vi se var det blir...

Nu ska jag ta tag i dagen... Ska försöka blogga flitigare och oftare nu iaf...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback