ledsen

Allt är kass just nu!
Jag känner mig lite halvkass. Typ feber som vägrar ge mig sig. Kan inte sova om nätterna och vaknar tidigt när ricky går upp. Men ligger kvar i sängen än.

Vår lägenhet ser ut som kom och hjälp mig! Står en gryta på spisen med mat som ricky lagat i måndags! Där är fullt med disk i vasken (1 tallrik resten kaffe glas) kartonger med julpynt och vinterkläder står i hallen. Står en kartong med mina hästgrejer jag handlade i veckan!
Kläder ligger i högar i sovrummet, tvättstället är fullt och det ligger tops på golvet på toan!

Jag är ledsen för att jag inte kommer köpa Gaby!
Jag är ledsen för jag står med en tom box, har köpt grejer men ingen häst! Jag tänker inte köpa en häst heller. Inte nu!
Jag är ledsen för att min älskade jobbar hella tiden ilket gör att jag också lika gärna kan jobba hela tiden.
Jag är super ledsen över att ingenting går som planerat just nu! Inget är riktigt dåligt heler men jag gör massa små fel hela tiden som sårar mig själv.

Idag tänker jag tycka synd om mig själv fram till kl 17 då jag måste jobba!

Imorn är en ny dag då jag inte längre tänker tycka synd om mig själv!
Jag ska städa, jag ska diska, jag ska säga upp boxplatsen och ta mitt straff för att jag vill så mycket!



Kommentarer
Postat av: Mia

Men gumman.. Vad är det som har hänt? Varför blev inte köpet av med Gaby??

kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback