Lördag!

Idag är jag ledig från Brogatan så då måste jag ju passa på att jobba i skoaffären =)
Så idag jobbar jag 10-16 på Skolådan i Hurva sen blir det att köra hem till mor som ska ha kalas ikväll för hon fyller år på onsdag men då jobbar hon, ja jag också för den delen!
Men det ska bli kul att umgås med familj och så. Fick sån super saknad efter min mamma här om dagen då en kvinna använde samma parfym som mamma alltid hade innan!

Christa kommer också till mamma ikväll! Så vi kan prata mer om mitt blivande häst köp som så många är så upprörda över... haha
Mina pengar och mitt liv. Vill inte ångra att jag inte köpte henne, ångrar hellre att jag gjorde det. Enklare att sälja henne om det inte fungerar än att försöka leta upp henne igen och hoppas att dom vill sälja henne...

Nej nu måste jag rusa!

BTW Magnus Betner äger


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du gör hel rätt i att köpa Gaby :)

Som sagt, dina pengar och ditt liv! Du kommer ångra dig om du inte hade köpt henne!!!

Ha det bra vännen, trevlig helg!!

Postat av: Jossan

Tycker också att du gör rätt! hade jag fått chansen att köpa hästen jag och min syster hade för några år sedan hade jag gjort det utan att blinka!

Som sagt, bättre att ångra det man gjort, än det man inte gjort!

Kram

2010-02-06 @ 15:51:31
URL: http://joxxan.blogg.se/
Postat av: Jossan

kan tänka mig det! :)

Jag ska köpa en men blir nog inte förrän nästa månad. denna är lite snål nämligen :S

Kisses

2010-02-06 @ 17:53:39
URL: http://joxxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback