Söndag...

Idag har jag varit och provridit Jasmine som är ett new forest sto på 6år!
Hon är sååå fin! En kopia av Gaby fast med en bläs istället för stjärna! Hon var super myssig att rida och alla i stallet är super goa och snälla!

Visade sig att hon stod i ett av stallen jag valde mellan till Gaby så dom viste redan mycket om mig och hela historien med min Gaby! Klickade jätte bra med stallägaren och Jasmines ägare. Så känns super bra!

Red ut med en tjej som heter Gina och hennes ponny Cappucino! Va helt underbart. Snön bara yrde när vi galopperade! Helt underbart.

Så ska dit imorn igen och onsdag, torsdag och söndag denna veckan!


Bild på Jasmine är lånad från blocket!

Nu sitter jag och väntar på våra familjer! Vi ska ha kalas för oss idag så blir kalkon smörgås tårta och kakor och vanlig tårta=)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad härligt gumman att allt löst sig till sist :) Och jasmine verkar underbar!!

Måste träffas i veckan, får höras av!!!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback