2/1 -10

Känns fortfarande främande att skriva -10 men det kommer =)
Idag passade vi på att sova länge och ligga i sängen o dra oss lite extra. Tyckte vi förtjänade det eftersom jag sov till 18 igår ;-) Haha Baby börjar jobba kl 16 till 04 idag. Tråkigt om jag får säga min mening. Hade hellre sett han började 19 så vi kunnat äta middag tillsammans. Men får kolla me töserna om dom vill käka med mig ikväll eller hur vi gör.
Ska ju ut ikväll... Självklart ska vi till Båten i malmö som alltid är det självklara valet. Om vi sen orkar så kanske vi beger oss vidare ut i natten till småtimmarna =)

Jag känner mig inte jätte pep på att dricka ikväll med tanke på hur jag mådde ikväll men jag tänkte det att om jag laddar upp med massa skön musik i stereon medans jag städar undan julen och sen kastar i en riktig party rulle i dvdn så ska jag nog bli på g=)

Hörs senare=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback