Curry/kalkon soppa!!!

Till kvällsmat kokte jag currysoppa med kalkon i. Blev riktigt gott måste jag säga. Ibland överraskar jag mig själv med mina matlagningskunskaper=) Fast jag är utbildad kock... ;-)
Kollar på vårt bröllop i era händer! Så underbart. Inget får mig att må så bra som bröllop!!!! Längtar oehört tills dagen då vi ska börja planera vårt eget bröllop! Men det dröjer ett bra tag tills dess men man kan ju alltid drömma thihi

Snart måste jag kanske börja göra mig iordning, Therese och Vjeko kommer väl om en två  timmar. Så kanske vi kan komma igång. I värsta fall blir det väl bara några drinkar på stan=)Men satsar på Båter=)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket vännen! Alltid kul att få lite pepp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback