Datan är sönder!

Min data har varit sönder lite mer än en vecka nu och är på repration. Andra gången detta fel uppstår, hoppas jag får en ny eller något!

Nu sitter jag äntligen här i alla fall, Ricky har köpt en ny data och idag är första dagen som jag faktiskt har tid att sitta här.

Det har inte hänt så mycket i min vardag som är av intresse att dela med mig av.
Igår efter jobbet var jag på 45års fest hos Julia som jag jobbar med. Det var verkligen super trevligt!
Alla mina vänner från jobbet var där och hon bjöd på öl och vin och vi satt bara och snackade och hade en underbar kväll. Vid halv 3 kom min älskade och efter en timme tog vi en gemensam taxi hem.
Super tack för igår Julia och alla andra som var där!

Lovar att bättra mina uppdateringar!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback