Mammas julklapp

Idag var det dags för mamma att få sin julklapp. Klockan 8 kidnappar vi henne inne på gymet när hon tränar och kör iväg med henne på en timmes helkroppsmassage.
Undertiden hade vi fixat frukost som väntade på henne när hon va färdig. Efter ett par timmars mys åkte vi ner till stan för att gå och tatuera oss.
Mamma va först eftersom det var hennes första. Som ni ser på bilderna längre ner gjorde hon ett hjärta med 3 p som är första bokstaven i mitt och mina brödrars namn. M:et är första bokstaven i min bortgånga systersnamn.

Sen gick vi i turordning. Peter, jag och patrik.
Vi 3 gjorde mamma och pappas födelsedata. Båda är födda 1961-02-10 på samma sjukhus. Coolt va?
Mina brödrars är identiska medans min kusin (mina föräldrars gudbarn och även min kollega) har gjort min.

Efter 3 timmar hos Boby och 4 tatueringar senare åkte vi och käkade kinamat.

Tror att det var den bästa julklappen jag någonsin gett bort!!!

Fler bilder kommer


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: olli♥

söt blogg :)

Postat av: VERITAS

Kul att du gilla de! :)

Tyvärr blev de lite sent svr så lite sent att hjälpa dig med ditt klädesval nu ;P

Allt bra med dig då sötis?

2010-01-12 @ 21:11:29
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Allt bra idag sötis? :)

2010-01-20 @ 18:16:20
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback