Problem...

Nu är det problem i paradiset kära läsare!
Inte mellan mig och ricky vi har det hur bra som helst. Utan med min blivande häst!

Dom gav mig ett pris som dom tyckte var schyst (5000;- under försäkringsvärde)
Jag tyckte det var för mycket och råkade skriva ett lite upprört mejl (inget svar)
Får panik eftersom jag så himmla gärna vill ha just denna hästen skickar ett nytt mejl med ett bud på vad enligt folk i köp och sälja hästbranchen anser vara ett mycket generöst bud och nu har jag inte fått svar!

Så nu är jag lite lätt panikslagen i väntan på svar. Denna hästen betyder så mycket för mig!
Har fixat 2 stall i närheten där vi bor som jag ska åka och titta på. Båda verkar vara kanon bra!

Väntar på att banken ska ringa upp mig och ett svar från gabys ägare sen är allt klart (förhoppningsvis)
Men varför måste det klödda?

Om det inte blir av med Gaby om dom anser att mitt bud är för lågt måste jag nog leta efter en annan häst!
Men vill ha henne juuu!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för dig vännen!

Det kommer lösa sig!! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback