Sko och kläd problem!

Idag tänker jag inte vara så nere som jag var igår... Fast ibland behöver man vara lite nere också...
Blev ett längre arbetspass än planerat igår, vi var en man kort så jag jobbade 12-02 så blev lite extra timmar.

Vi har ju personal fest på söndag. Ska sammlas redan kl 11.00 för frukost på hotellet sen är det ingen som vet vad som händer. Men... Eftersom jag alltid har ett behov att veta vilken outfit jag ska ha tänkte jag att om jag frågar om jag kan komma i klackar så får man veta vilken typ av outfit som passar.

Eftersom jag är en kameliont som en dag springer runt i mina baggyjeans (riktiga baggyjeans från herravdelningen inte såna låtsas baggyjeans från veromoda) Dagen efter kan jag komma i en kläning och stövlar med klack sen tredje dagen vanliga jeans och mina reeboks sen ja ni fattar... Jag tycker om att variera mig och har inte någon egen klädstill.

Men för att komma till poängen;-) fick besked om att jag kunde ha klackarna i en väska! Men då måste jag hitta en outfitt som passar både till klackar och till sneekers. Ska man köra tighta jeans och någon snyggt linne och sen kavaj med uppkavlade armar? Sen ha med andra skor eller ska man ta ett par platta stövlar och ha hela tiden???

Hjälp mig!!!!!!!!



Jag och min Älskade i Onsdags=)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack ;D

Vad glad jag blir!

Ahfan, det är bra här =) Själv?



Hm, kör med det du tänkt, kavaj, leans och linne och ta ett par platta stövlar då =)

Ta bara med lite extra halsband/armband för att lysa lite extra sen :D

Ev om du hinner, gör något nytt med håret, då kan du ju se fint vardaglig ut först, sen krydda på det lite ;D

Postat av: Anonym

Hmm ska vi se vad jag tycker pernilla ska ha....

jag tycer du ska köra med jeans och någon fin tröja/linne & kofta kanske.. och platta klackar då så du slipper byta.. och några fina smycken till , armklocka kanske?

men lättare att du har samma plagg hela kvällen ia.f och skor så du slipper konka på det och sen byta =)

Tevlig helg

2010-01-08 @ 12:49:26
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback