Söndag... (personalfest)

Varit enbart mobiluppdateringar nu i ett par dagar. Tiden har verkligen inte räckt till. Söndag va ju personalfest.

Började med Champagnefrukost på hotellet där vår restaurang ligger efter frukosten blev det quiz. Mitt lag blev näst sist;-)
Sen åkte vi taxi till moderna museumet i Malmö därefter gjorde vi första dryckes stoppet på en lokal pizzeria. Dom hade ca 30 platser och vi va 28 så stället blev fullt på 1min.
Sedan bar det av på kaffeprovning på lett kafferosteri i Malmlö, efter det blev det mer ölpaus, bjöds även på snaps!
Gick sedan vidare där vi skulle äta, på Rest. Bastard (gammla Svea) Fick charktallrik och getostpizza till förrätt, huvudrätten bestod av Grisberg och trädgårdslåda (helstekt gris och salladsbuffe) Till det serverades ett otroligt lättdrucket spanskt vin. Gick nog ca 20flaskor på oss nästan 30pers. Efterrätten bestod av Earl grayglass och cholkadkaka och FRI bar såklart.

Efter några drinkar gick vi till TGI Friday för mer drinkar och fri bar även där såklart. Sen var det dags för mig att åka hem eftersom jag skulle jobba lunch igår men min man kom hem med första tåget och dom hade varit på klubbar efter det att jag åkt hem=) Super lyckad dag! I löööve my jobb and all of my friends there....
Bilder finns längra ner.

Mer bilder kommer nog imorn om tiden räcker till=)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback