Midsommarveckans första dag...

God Morgon Sverige!

Som vanligt när det är fint väder sitter jag på balkongen och njuter av morgonkaffet med datorn i högsta hugg =)
Idag har jag inget roligt planerat! Bara massa nödvändigt ont. Har tvättid om 15 min.. whohoo
Har redan diskat och städat över det värsta i kök o badrum... Så det jag har kvar att göra nu är damsugga och kanske städa kyl o spis o sånt tråkigt... Vet ju inte vilket skick lägenheten var i när Magda o Robban fick den men tänker lämna den så pass fräsch jag kan... Sjukt tacksam jag fått bo här...

Sen om jag hinner blir det att plocka ut mina böker här och försöka lära mig lite mer om dom största röda druvorna som jag väljer att börja med...

Sen blir det jobb 16-02 ikväll... Så hinner väl inte göra mycket mer än så...

Imorn ska jag ta med Julias doter Alyson till min ponny så tänkte jag vi ska hälsa på alla hästarna och ha lite picknick där ute... Låter väl inte helt fel?

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback