Sköna soliga torsdag...

Så underbart det är med sol.. Man blir fan glad av att bara vara ute... O då är jag ändå lite trött o hängig idag känner jag.. Men jag sitter med datan i knäet på balikongen o lyssnar på massa bra musik så humöret svänger nog snart..
Om inget annat efter min dos redbull när jag kommer till jobbet ;-)

Idag har jag varit hos ponnyn igen =) haft henne en hel vecka så tror det är en dag jag inte varit där... Sjukt myssigt.. Precis som min egen har d varit.. Super skönt.. Men ska raportera till A.S senare o lämna sadel mm sen får vi se när jag ska ta henne igen... En helt underbar ridtur idag också.. Övade lite dressyr idag...

Åhh grannen öppnade precis en öl o tände en cigg... Hahah så jävla gott.. Jaja lördag o söndag e jag ledig =) thihi får nöja mig med kaffe o cigg.. haha

Blev en tur inom hjärup efter hästen o snackade lite skit med robban o hämta posten... Hade beställt ett par jeansshorts som kommit... Fy fan vad fult dom satt... Bara hoppas det inte är för sent att skicka tbx dom..
Borde veta bättre än best byxer på internett... =(

Imorn ska jag nog gå en sväng på stan... Se om man hittar ngt till midsommar o kanske ett par jeanshorts som faktiskt sitter snyggt då också hahah

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback