Söndag...

Denna söndagen började allt annat än bra... Men den slutade desto bättre =)

Vi skippar tråkigheterna och nämner bara det bra=)

Shoppade på Entre... Blev lite inhandlat även om jag bara skulle kolla.. Men men.. Bland annat ett par skor behövde jag eftersom jag va lite ledsen... Och genast blev jag gladare igen..

Sen hem, landa på soffan sen iväg till jobbet och ventilera mig med Sara o kusin Ullis som jobbade...
Passade på att käka dagens första måltid (kl 19) Började med en råbiff, sen kom Julia och Aly så då  blev det friterad camenbert (thihi) sen tog jag även en musslor . Sen kom Stefan och gjorde oss sällskap sen flyttade vi ut och då kom Tess o Vjeko och då passade jag på att avsluta min frukost med marinerade jordgubbar, rabarberkompott och hallonsorbet =) mmm 4 rätters sådär en söndagskväll liksom..
Till detta drack jag ölen Freya och Trashy Blond och en fulkaffe såklart =)

Satt och snackade och hade så jädra trevligt... Sen när vi skulle gå kom Mario också haha
Så jävla underbart att hela personalstyrkan plus våra +1 väljer att gå till jobbet när man är ledig.. Det är ju ett tecken på att man älskar sitt jobb och sina kollegor!
vilket jag gör.. Mina kollegor är min andra familj och mitt jobb är mitt hem!
Kärlek...

Sen hjälpte Stefan Vjeko att få igång hans bil innan vi åkte Porche till malmö... lätt den fetaste bilen jag någonsin åkt.. Helt sjuuuukt kul va det... Så jag flörtade mig till ett varv till västra hamnen så jag fick drömma lite.. Om EN vecka bor ajg där... iiiii som jag längtar..


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback