Tvätta...

Shit vad jag är dålig på att tvätta... Dom senaste 2½ år sen stod ricky för det mesta för det eftersom han inte lät mig tvätta hans kläder.. haha Sen när vi flyttade till Hjärup hade vi ju egen tvättmaskin så då kunde han övervaka min tvättning...

Så idag ska jag ääääääntligen tvätta.. Har tvättat 1 maskin sen jag flyttade til malmö, sen tog tvättmedlet slut och jag har fortfarande inte handlat nytt haha så det är nog läge att göra det. Vill minnas här ligger ngn liten skitbutik bakom gymet. hoppas dom har.... (fick order av Magda o Robban att inte handla ngt ätbart där pga hygienen så har aldrig ens gått in där)

Sen kommer bredbandsinstalatörerna kl 1 o ska dra slad genom en vägg eller ngt så d kanske är läge att gå o klä på sig? haha

skriver mer sen...


Tjingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback