Dålig start på dagen

Jag undrar om det finns någon som helst chans att denna dagen kommer bli bra?
Just nu känns det verkligen inte så. Somnade irriterad, vaknade visserligen inte irriterad men blev det ganska fort. Visserligen vaknade jag nästan 2 timmar innan jag skulle gå upp vilket inte gör det hela bättre.


Har en lång dag framför mig på jobbet. 17timmars arbete!


Igår trodde nog alla det skulle bli kaos under själva kvälls servicen, men det blev det inte! Tvärtom! det gick super bra och alla gästerna var nöjda och glada och jag hade super roligt!

Imorgon har jag Jasmine på förmiddagen!!! Ska bli så myssigt. Älskar att komma dit och bara stå och mysa med henne. Hon är så go! Sen blir det jobb på kvällen så klart...



En sak som jag stör mig lite på är att jag jobbar varenda melodiefestival.
Jag var ledig första deltävlingen och förra veckans sista chansen men bryr mig inte om det utan ja är bara intresserad av den svenska finalen och den stora finalen. Men kommer garanterat jobba då också








Nu ska jag göra mig en pepparkakslatte och försöka komma på bra humör! Jag önskar Ricky var här... Hade behövt lite kärlek och bara få pussas lite...



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback