Döda mig!!!

Åhhh fy fan vad jag har mått bättre... Vilken kväll det blev igår!!!

Började med bowling på Entre i Malmö i 2 timmar! Sara vann stort, Ullis 2:a och jag låångt bak på en siste (3dje) plats...
Jag e skit grymm i början av runderna sen går det bara utför. Igår skylde vi på att jag blev sämmre ju mer jag drack ;-)

Efter bowlingen tog vi taxi till brogatan i Malmö och käkade!
Jag åt först en klasisk getostförrätt, sen åt jag halstrad råbiff och sen till dessert blev det chokladfondat. Till detta drack vi ett italienskt rött vin!

Efter maten flyttade vi oss ut i baren och drack kaffe och avec innan Mario kom och vi slog till på 2 flasker Cougat...

Lagom till dom kastade ut oss tog vi taxi till båten där vi dansade som galningar och hade sjukt kul!

När sen dom kastade ut oss blev det 3dje och sista taxiresan hem...

Så j*vla roligt jag hade igår! Tack Sara, Ullis och Mario för den bästa kvällen på jätte länge!! Ni är Guld värda...

Kvällen hade allt... Blod svett och tårar och glädje... Shit vad underbara människor jag har i mitt liv!

Tack!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback