Jag är en riktig slösa =)

Jag tog ett lån av banken när jag skulle köpa min häst, eftersom köpet inte blev av så passade jag på att njuta lite av pengarna..
Jag köpte en fin klocka till min fästman i 25års present, fixade fest för honom, shoppat lite mer än vanligt, betalt av alla mina avbetalningar som mitt gamla 3 abonemang och gjort nummer flytt mm och ja bara levt extra lyxigt.


Så nu passade jag på att betala nästa månads räkningar idag med lånet så jag skulle kunna lämna tillbaka pengarna så fort lönen trillade in, men nu inser jag att jag tydligen använt lite mer än vad jag kan sätta tillbaka på en månad.

Bilen kommer desutom kosta mig några tusen lappar när den måste lagas.
Så jag kommer lämna tillbaka det
mesta i nästa månad tror jag och sen får jag sätta in
efter hand så jag snappt blir av med det igen =)
Jag vill ju ha en bra stadig ekonomi jag är på mycket god väg med ett välbetalt jobb så nu ska jag bara bruka
alvar att bli av med mitt lån sen är jag skuldfri =)

Eftersom jag blev rastlös igårkväll shoppade jag loss på ellos och h&m när jag låg i soffan blir väl ca 2000kr men sen borde jag ha en bra bas i min vår och sommar garderob =)




Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch!! sånt är trist, vad är det för fel på den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback