Uppe med tuppen...

Idag är ledig dag nummer 2! Super skönt efter att ha jobba 60timmar förra veckan!!
Men varför är jag vaken klockan 7.40? Den frågan stälde jag mig redan kl 5.50 när jag inte kunde somna om efter en mysko dröm...
Men nu är baby också uppe så ingen anledning för mig att försöka sova ens...

Idag har jag tänkt vara flitig hema vid... Jag ska ligga här ett bra tag till och kolla Greys och 90210 och sen blir det även ett avsnitt av top model. Så ca 3 timmar kvar i sängen =) Sen tänkte jag storstäda (brukar inte bli så mycket av det men ambitionen finns där iallafall) Sen tänkte jag även städa i mina garderober och byrå.

Har även funderat på att åka till malmö och inhandla ridstövlar men tror jag väntar...
Kim och Nathalie (2av Rickys 3 systrar) kommer hit i eftermiddag för kim ska prova mina balklänningar! Skoj om dom kan komma till användning! Dom är för fina för att ligga i en låda tycker jag!

Nu är greys klart så bäst att fixa kaffe och bunkra upp mina kuddar sen bara njuta av att se solen stråla in genom takfönstret=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback