Iphone

Ikväll är som sagt min sista kväll med min iphone på ett tag är jag rädd för. On/off knappen är ur funktion och då kan man inte heller låsa den, så jag måste få den lagad. Så imorn postar jag den till telias verkstad och hoppas den snart är tillbaka frisk och kry... Tills dess får jag nöja mig med min gammla lila telefo ;-)

Kanske inte den fetaste men lätt den tungaste =) haha Så den ligger på ladning nu redo för att leva igen. Först tänkte jag att jag var tvungen att låna mammas gammla som var olåst, sen kom jag på att alla utom en var gamla halebop telefoner så d va bara att välja o vraka mellan 4 olika jag hade sparade =)
Kul att kolla igenom alla gammla bilder på dom=)

Nu ska jag sova.
Imorn är det möte med tjejerna på jobbet och sen jobb såklart.. Enligt schema skulle jag endast jobba 2 dagar denna veckan. Men har tagit 3 extra dagar på brogatan och helgen i skoaffären =) Mkt bättre att tjäna pengar än att göra av med dom=) Vilket jag bevisat idag att jag är grym på... 5 påsar hade jag med mig från nova idag.. så är det när man går ner i vikt och inte har kläder som passar... Då måste man handla nya hahha thiii iiii

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback