Kaos lunch...

shiiit vad kaos det var på jobbet igår! Var nog en av dom sjukaste dagarna länge...
Vad vi trodde skulle bli en lugn lunchservice slutade med att vi hade så mycket att göra att vi inte ens han tänka eller knappt ens andas... Det var jag, rest chefen och ägaren...
Det var precis som vi låg steget efter hela tiden och hur mycket vi än sprang kom vi aldrig ikapp. segt som fan måste jag säga.

Men kl 18 släppte dom iväg mig för då var allt redo för kvällen så. Så då sprang jag till tåget och hoppade in i duschen. sen bar det av till Zara och Ullis i Eslöv. Vi käkade sushi (premiär för min del, inte direkt imponerad) Sen blev det fisksoppa.
Blev mycket skitsnack och fnitter o massa vin, sen gjorde jag jordgubb/mynta/melon daqaries till oss =)
Men eftersom jag bojkottar stensons så drog jag mig hem vid 1 och käkade wook o tittade på topmodel innan jag somnade som en liten gris =)

Ska in o jobba ikväll så ser fram emot att höra hur dom hade det igår... Hoppas på lagom mycket ikväll. Känner mig rätt pepad för att jobba idag så hoppas det blir skoj...



tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback