Personlig blogg...

Jag har tänkt på en sak som höll mig sömnlös ett par timmar inatt faktiskt...
På valborg träffade jag två kompisar jag inte träffar så ofta.. typ då zara som jag inte träffat sen innan jag och ricky gjorde slut. Men allt jag typ skulle berätta eller hon skulle berätta så va d liksom bara,

"ja men vi har läst det på din blogg"


eller

"ja jag läste det på facebook"

sen igår när jag var på kalas hos min mor så va det samma visa...

"ja vi läste ju det på facebook.."

Det är så jävla bull. När jag bloggar eller skriver på facebook är det saker jag vill folk ska veta, annars hade jag ju inte postat det såklart, men sen samtidigt upptäckte jag att halva nöjet med att träffa folk man inte sett på länge är ju för att snacka skit och berätta vad som hänt den senaste tiden, men det var nästan borta...

Så just nu överväger jag att ta bort min blogg.. Jag har en blogg av den anledningen att jag gillar att skriva av mig, och framförallt upptäckte jag hur kul det är att kolla tillbaka på gammla inlägg, den hjälper mig minnas saker jag annars glömt bort...

Hmm inlandsproblem va? haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback