Sköna söndag?!

Har precis vaknat efter em natt med en med många avbrott. Min käre xfästman har tandvärk så det har varit ett jävla pustande, stonkande och upp och gåande. Tycker faktiskt synd om honom, tandvärk är inte att leka med.
Men nu orkar jag inte försöka somna om sista halvtimmen innan klockan ringer, solen skiner och jag vill till stallet! ska rida min kärlek idag igen ju!
Gick jätte fint igår fast hon inte blivigt riden på 3 dagar, ddock ville hon mest springa av sig, så idag ska hon få jobba lite tänkte jag =)

Igår var det återigen super mycket att göra på jobbet!
Jag skulle börja klockan 17 men när jag kommer in 16.10 är där kaos så det var bara att bytta om och hoppa in i matchen. Hade 3 sittningar under kvällen... Rätt gött må jag säga, men så slut man var efter kl 22 när folk började bli klara. Va som att få en käftsmäll. Märks att vi har haft det ganska lugnt dom senaste veckorna för man va inte helt inställd på det men bra gick det iaf...

Ni vet mitt Lördags/Söndags dillema jag hade igår? Tågen gick ju tydligen som en söndag ändå... Bara precis för jag tog tåget. Så det fick bli taxi hem!

Nej upp o hoppa och mot stallet sen kalas för storebror hos kära mor i Eslöv sen får vi se vad denna ljuvliga söndag har att bjuda på ikväll...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback