Lyckad dag som fan!!!!

Måndag morgon!
Åkte in till lund, möte mackan på stationen gick bort till malmborgs o träffade johan där, så vi köpte frukust o stack hem till johan o käkade.. sen klippte mackan, johans hår lev så fint så =)
 sen drog vi till tåget o åkte till köpenhamn för att kolla Tema 07 som är en mat, vin sprit och restaurantemässa!

TågresanPå tåget

Så gick vi runder där o kollade lite, letade upp josip från disken som hade tävlat i opvask 07 (tävling i diskning) där blev han 5a o får vara med i det danska landslaget. =) Sen gick vi runder, kollade massa häftiga chokladskulpturer, kollade runder på en massa häftiga grejor o så smakade vi en massa mat o drack  goa drinkar, massa öl o cider!
så att gå på mässa visade sig bli en grym förfest


ölÖlflaskorkrabbor o såVattensfontänchokladskulpturchokladsko
en skulptures gjorda på enbart choklad
       
Efter en massa drinkar började i bli lite runda om fötterna o mässan skulle nästan stänga, men kl va ju bara 6 o vi ville fan festa vidare, så vi började ragga folk hemma i sverige som va sugna på att dra ut, så vi tog tåget till lund där vi satte oss på Lundia o käkade tapas.. grymt gott =) rekomenderar jag starkt..
killarnaJag o mackanJohan o Josip


När vi käkat klart kom Andrè o gjorde oss sälskap så vi drog vidare till grand där palle hade slutat så vi satte oss i baren o började dricka. Belv en jävla massa drickande..
Började fan dricka kl 12.30 o vid detta laget va kl 22.30 o jag va allt annat än nykter, så jag snackade i telefon o stod i receptionen o flörtade med petter =P haha
Andrè o Palle på GrandI baren på grand
Andrè                          Palle                   Johan,

Efter grand drog alla (jag,johan,mackan,andrè,palle,mailin, andrea o kim) till botilusplatsen där vi drack vidare.. sen lämnadekim oss och vi andra drog hem till palla där jag nästan somnade.. måde lite mindre bra ett tag, men gick över ganska fort igen.. så drog vi ner till malmöcentrum o där va sten dött.. helt sjukt. så vi drog hem till andrè sen o höll oss där sen!

Va en sjukt rolig dag! allt va sjukt lyckat helt ballt från d jag gick av bussen tills d jag kom hem idag=)
jag skrev ju att om d blev en lyckad dag så skulle jag inte skriva igår o så blev det :D hihi

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow, vilken toppendag. Låter sjukt roligt:P Själv har jag bara jobbat, men men, cash är cash... Kul att du provade moussen. Sa ju att den va bra;) Men om ditt hår blir torrt kanske du ska överväga ett annat balsam? Kul att ge lite tips bara. Jag tycker själv det är grymt när folk tipsar en om olika grejer:D Ha de fint!

Postat av: Sandra

Kul att du fick en toppendag :)

2007-02-28 @ 13:05:50
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback