dans,drömmar o grand

tretorn:PImorn börjar mina nybörjar lektioner för vuxna på aktiv=) ska bli skoj.. fast jag e lite nervös, men det ska nog bli bra hoppas jag.. :D sitter o kollar igenom min funkykidz dvd nu,.. kan hälften av alla danser nu så d e skönt... så känner ni några 9-12åringar som  vill dansa ring 0413-10180 (aktiv i eslöv) så komer jag bli deras danslärare under 10 veckor o lära dom dans o ha skit skoj...=)

Jag har haft obehagligt  återkomande drömmar den senaste veckan.. det handlar jämt om samma person som säger typ samma sak till mig, men det ända som ändras är omjivningen så som folket vi är med och var vi är.. tycker d e rätt obehagligt. tessan sa att om jag berättade om drömmen för ngn skulle den försvinna.. det gjorde den.. iaf över en natt.. sen kom den tillbaka igen.. men men... hoppas den kan sluta ngn gång.. känns som den försöker övertala mig till ngt men vet inte om jag vågar chansa.. har försökt tyda den med hjälp av en dröm tydar bok, men d e fan inte lätt.. bland bettyder saker typ tvärtom o ibland kan man tolka saker typ exakt bildligt som i drömmen.. så d e inte lätt att tyda den.. men men..

Fått lite jobb på grand nu också.. d e roligt..=) jobbade med mackan o diana i lördags=) vi hade skit trevligt tyckte jag.. när mackan hade gått hem käkade jag o diana massa bananbrulèr.. så jäääävla gott=) hihi tur jag o tessan hade tränat innan på dagen så jag redan hade förbränt  lite :P

ska kolla viva la bam nu =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback