jobbig dag =S

Ingen vidare bra dag.. ingen vidare vecka över huvudtaget.. 2 parkeringsböter pga övertidsjobb..
Min älskade bil är nog redo för skroten. antagligen har motorn skurigt igen.. =( FUCK jag lägger inte 8000 kr på den igen d e den faktiskt inte värd..

Idag har jag varit otroligt nere o dämpad.. gråtit rätt mkt..dels så har jag tänkt väldigt mkt på stoffe o sen klöddar allt just nu.. o när man jobbar mkt o har d jobbigt ändå så blir man bara så matt... helt nere.. men men..

Idag lades sista budet på vårat hus verkar d som.. så nu e d till 95%sålt... så nu MÅSTE jag leta lägenhet på riktigt..

klantade mig på jobbet (lundia) igår.. varit så övertrött så jag borde inte fått jobbat igår.. men blev lite fel med en kortbetalning så tack vara det ska dom dra 25kr från min lön.. för d va d jag hade tryckt in för lite.. =(
klantigt., men v ja.. min andra vecka o jag har fan redan jobbat röven av mig..har ju alltid så jävla mkt o göra där..

Tessan fixade håret på mig igår :D bild kommer imorn om jag pallar innan jag ska till jobbet..

se om d blir ekebo på lördag eller om vi drar till malmö kanske??

Jag bettan o tessan har fixat biljetter till harry potter premiären wiee äntligen e den här.. =)
har ju precis läst slut halvblodsprinsen o som jag grät.. shiiiit-....
Så ser fram emot att den 7de o sista boken =S ska komma...

Sova nu..

Jaga lägenhet imorn =) hahah

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback