Jägers!

Lördagskvällen spenderades först på en stor förfest i Billinge. Jag elisabeth, tessan o mia va typ jävligt utmobbade.. vi satt för oss själva sen kom ngn o snackade lite då o då,. men skit i d.. vi hade nog fan roligast av alla också =) Alla mobbade mig för den jävla gesten jag har fått på huvudet.. haha gjorde d fan utan att tänka på d =) haha men d e niiiice
När kl blev 12 kom taxin o vi drog till jägers.. stod mest i baren hella kvällen faktiskt.. blev inte mkt dansande ,fråga mig inte varför för d e typ d vi tycker e roligast :S.. men vi hade nog rätt roligt. ngn jävla kille smälde en ölflaska på munnen på mig så jag va helt jävla svullen på min underläpp. värsta pamela andersson munnen där ett tag ;)  men så länge jag får festa med elisabeth o tessan e jag nöjd.. Skoj som tussan mia också va med igår =)
Hade en riktigt jobbig fylla igår.. så när man bara vill nyktra till för d e liksom jobbigt... d va jätte jobbigt iaf..
lite bilder från förfesten

Jag o elisabethJag o tessan
JaaaagTessan


Får se var d bär av nästa helg om d blir lundia då kanske eller ngt helt annat.. men d märker vi =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback