o så kan d va

igår skulle jag ha en myskväll med tessan, så blev det dock inte då tompa från grand ringde o ville jag skulle rädda stellan, håkan o tobbe, o vad gör man inte.. så d blev bara att göra en raincheck med tessan o kasta i mig ngra mackor.. hade inga köttbullar så bidde inga nutella/köttbullsmackor utan fick nöja mig med skinka... snyft..
va först i matsalen, gick inte så bra för mig.. mest varit i gambrinus den senaste tiden så tar lite tid att ställa om sig, men när kl närmade sig 23 fick jag hoppa in i baren med håkan =) jätte roligt, så pass roligt att jag idag köpte en kanon bra bartenderbok, med massa nybörjartips o ett register i bokstavsordning på typ minst 300drinkar.. kanonbra..
fixat håret idag, mer blir d på fredag =) hihi ska bli så fin så hoppas jag.. thihi

feel gooooooood... real goooooooood =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback