Måndag

Idag e jag ledig.. iii shit vad nice.. kände mig riktigt sliten igår när vi va och hälsade på svärföräldrarna i landskrona.. tur d inte va så ansträngande.. haha

Igår bokade vi vår lilla resa för sommaren. blir bara 3 dagar i holland o hälsa på christa.. men d ska bli myssigt o komma iväg med ricky. bokade in oss i lyxsvit men sen får man se hur lyxit det är när vi kommer dit.. vet inte riktigt vad vi ska göra i holland men christa får väl roa oss en dag iaf sen får hon tipsa oss resten.. haha

Nu ska jag snart köra in till lund. kära sambon glömde ju sin mob hemma så får jag vara en duktig fru o komma o lämna den. har ju redan städat lägenheten o fixat. blir kanske man går bort en sväng till lundia se så dom överlever utan mig haha

Sen ikväll ska jag träffa lina. vi ska käka i höör. va riktigt längesen så ska bli roligt o träffa henne.
Det finns så mkt man vill göra o så många man vill hinna umgås med. men tiden räcker inte till.. jobbar ju 4dagar i veckan 12 timmar om dagen. sen har jag ju en lägenhet som ska hållas fräch en man jag vill umgås med mer än sova brevid o timmen på morgonen innan vi åker till jobbet o timmen innan vi går o lägger oss efter jobbet. så ikväll blir d lina jag ska umgås med. sen imorn har jag massa ärenden jag ska göra. skaffa pass o fixa inför norge osv. sen torsdag ska jag o ricky ha en hel dag ihop.. se om man kan hitta på ngt myssigt kanske.. om inget annat laga mat o dricka lite vin.

Middsommar har d ju varit också.. o jatg va ledig.. men efter sista minuten ändringar blev d middag hos mamma med vin o snaps ihop med ricky, patrik, tom,stoffe, charlotte o flisan. va trevligt men lugnt..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback