Gutten Morgen <3

God Morgon kära läsare!

Bussen går om en minut så tänkte att jag tar nästa helt enkelt så hinner jag kasta in ett inlägg här...

Idag är Tisdag och denna tisdagen kommer till störst del spenderas på jobbet. Blir nog till att köra en långpanna... Kom på att denna lönen jag jobbar ihop nu får jag precis när jag går på min semester, så man borde passa på att jobba lite mer nu då kanske =) Men d e skoj så varför inte?

Igår drog jag till Eslöv efter jobb, träffade Kerstin, för ett väldigt possetivt möte om framtiden och allt vad det har att erbjuda... Ser bra ut.. Hoppas hon har rätt...

Sen blev det en kaffe hos mor innan  jag drog mig till Lund för att käka med min goda vän och kollega Sara=)
Alltid lika trevligt! Dock va jag trött och kände mig ganska stressad hem =/ Får ta det en annan dag när jag kommit ifatt med min sömn...

Helgen har som sagt varit toppen! Helt underbar...
Men får skriva mer om det ikväll=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback