Lund..

Då sitter man hemma o väntar lite på att ta bussen till lund för att käka middag med tjejerna på felini, hade hoppats på sol o vääääärme men nej.. Så får nog bli skinjackan ist för jeansjackan idag.

har som sagt varit hos tessan o gjort slingor idag. Så nu är jag blond.. Tror d va nästan 4 år sedan jag va helblond sist.. Men kul att förändra sig nu... Känns jätte bra än så länge... =) bara fått possetiv respons också så känns kul =)
Mamma nu är du nöjd va?? hahahah

Har hunnit med en tur mad Paula som är Jasminese ägare och hälsat på henne på betet. Sjuuuukt blött i gräset men så glad hon verkade vara över att se mig...
Jag får ha henne fre-sön så hoppas verkligen på fint väder nu=)

Jag o Min fina ponny i spöregnet...

Nej nu ska jag röra på mig...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sanne

riktigt fint:)

2010-06-10 @ 20:11:48
Postat av: Anisette

Åh! Min fina ponny :D

2010-06-11 @ 15:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback