Ons tors fre

Idag väktes jag som planerat av bredbandsinstalatörerna (lagom långt ord va? haha) Dock va dom här 2 min sen gick dom igen så jag kunde sova vidare... 4 timmars sömn kände jag inte var tillräckligt så fick bli nästan 2 till iaf. När jag väl går upp så är det strålande solsken och typ varmt... Så jag sticker snabbt som fan till stallet för en myssig ridtur med Jasmine som jag trodde skulle säljas, Dock verkar det som det dröjer innan hon åker så får mer tid med henne =) =) I LIKE...

Sen va det bara hem, fixa sig för jobb o åka o jobba några timmar.. Intressant och nytt, får se vad morgondagens möte säger men känner mig rätt säker på hur jag ska göra ändån...

Skulle dratt till båten med bettan ikväll men så blev det inte.. Men på fredag blir det utgång med christa iaf och förhoppningsvis med Bettan på lördag istället=)

Morgondagen kommer påminna väldigt mycket om idag har jag en känsla av, först stallet och sen möte och jobb sen är det ÄNTLIGEN fredag och jag är LEDIG!

Bilen ska lämnas till Kim i Hörby som ska laga den sen ska denna svensk sitta på en uteservering och pimla vin!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback