Skön, dock lite stressig söndag...

Allt blev så fel i början av dagen... mötet blev fram flyttat så jag blev tvungen att planera om dagen.. Men i vilket fall som blev det bra...
Drog till Jasmine, min fina ponny och borstade henne o hade myssigt i ett par timmar,,, Blåste  så tok mycket dock...

Sen hem, byta om snabbt som faaaaan innan jag skulle på möte.. Vilket tog myyycket längre tid än planerat vilket inte gjorde något alls eftersom d  var så trevligt... kaffe och kakor och tjejsnack e alltid ball =) Mycket roliga grejer planerade ska jag säga er... hahah Kommer bli ball...

Sen blev det iaf en tur till slottstaden där det blev lite pluggsnack, sen drog vi en pizza, öl o vin innan d blev att kolla fotboll o dricka lite mer vin.. Mest jag som drack dock.. Någon har ju långpanna imorn tydligen.. (inte jag då asså) thihi Kollade tyskland mot australien... Sjukt grym match.. ingen av oss är direkt insatta i fotboll men vi va överrens över att när någon trillar är det frispark iaf.. hahah

Imorn är det måndag o d e back to work igen =) Vi har nattklubb imorn kom jag precis på... wohoooo

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback