Söndag!

Igår hade jag en fartfyld döndag minst sagt!

Klockan ringde kvart i 10 och jag körde till Malmö för att träffa upp Magda, Hanna och Emely för att välja tyg till våra brud tärne kläningar! Blev ett jätte fint asiatiskt siden i plomom färg med små fina silvriga blommer! Kommer bli så fint!
Tack Magda för att vi får ha så mycket att säga till om! Du är bäst!

När klockan blev halv 2 kom jag till stallet och då var Jasmines ägare också där och lämnade av havre, så dom hjälpte mig lite med sysslorna sen red jag ut en myssig runda med Jasmine! Hon stannade 2ggr och vägrade gå fram men efter tållamod och envishet och lite list så gick hon förbi det hon låtsades vara rädd för och vi fick en super myssig ridtur! Sen hjälpte jag till att lava in hö och körde sedan en tjej i stallet till Lund innan jag körde hem!


Väl hemma var det bara att hoppa in i duschen och piffa till sig för en hel kväll!
Min Ricky hade varit på Syd Svenska bartender mästerskapen och tittat så vi möttes upp på tåget innan vi gick och åt på La Roche vilket var en super bra upplevelse!

Började med varsin Sangria för att komma in i den spanska känslan! Sen bestälde vi först in 6 rätter och sen ytterligare 3 och en flaska rödvin såklart!
Sen trillade Daniel in en vän och förredetta kollega till Ricky så han satt med oss innan vi alla tre gick till invigningen av Mando Bar för viktiga människor i Malmö!
Goda gratis drinkar i lyxig miljö med trevliga människor var hur underbart som helst!!


Tillsist tog vi tåget till Lund där vi gick inom mitt jobb en sväng och sa hej innan vi gick till Mynta bar för den offeciella efterfesten för syd svenska mästerskapen i bartender! Där delade vi en flaska bubbel och träffade lite gamla kollegor och andra intressanta restaurang folk innan vi tog en taxi hem!


En helt underbar Söndag! Jag har börjat älska söndagar helt enkelt!!!!
Bildrepriser eftersom jag bloggar från Rickys data i sängen =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback