Flytt!

Över en natt ändrade sig mina planer ganska drastiskt... Ricky är som alla vet arg på mig och JA han har all rätt att vara sur på mig för jag har gjort ett par oschysta grejer mot honom sen vi gjorde slut, men jag har inte gjort något fel och det står jag för. Tänkte kanske inte helt klart bara, men nog om det. När jag kom hem från jobbet igår möttes jag av en katastrofal syn... Lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Ricky hade under söndagen tagit alla sina grejer och flyttat ut utan att säga något.. O d köper jag.. hämnd liksom men att bara kasta mina grejer överallt och förstöra saker är väl att ta i tycker jag... Vårt förlovningsfoto var krossat bla... =( sånt som känns... Så nu har jag bestämt mig för att flytta till Malmö redan imorn. Så Magda o Robban som ska hyra vår lägenhet hyr en 2a i 2ahand fram till den 1/7 och vi fick OK från tjejen som bor där att jag får bo där tills dess så flyttar dom in i Hjärup. Så jag slipper sova på soffan i 5 veckor till och behöva packa upp alla möbler här för att sen flytta dom igen.. Så ikväll ska jag packa och börja bära ner grejer i förrådet där nere...

¨Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback