Fortfarande mätt..

Sitter i soffan och är sjuuukt kaffesugen, har ingen mjölk hemma vilket bettyder ingen kaffe...
Är fortfarande mätt och magen är super svullen sen all god mat igår...

the Lodge åt vi som sagt deras gastronomiska avsmakningsmeny som består av 8a rätter...
Här får gästen bara nyckelorden i maten innan den serveras,
Jakob i köket leker verkligen med färger och smaker och får verkligen det extrema att fungera.

Vårt paket innebar ju att jakob som är skaparen bakom köket på the lodge serverade oss med mat och dryck och berättade lite om tankarna bakom det som låg på tallriken och varför vi drack det vi drack...

Riktigt bra... rekomenderar alla matintresserade att åka dit och testa deras mat och dryck...

Nu ska jag invänta att betala min sista räkning. sen bär det att till hjärup i hopp om att min avi om telefon kommit och sen förhoppningsvis hämta den innan jag ska till stallet... Inget höjdar väder att rida i men ska bli skönt att komma ut...

Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback