MC-bitten..

And Im hooked... Hahah
Fick ju ett smakprov på att åka hoj i torsdags så då bokade jag o Petter in en ny tur som idag.. Trotts vädret verkade vara emot oss gav vi oss iväg på en tur..
Blev väl ca 1½ timmes åkande.. va i några småbyar jag aldrig ens hört tallas om och sen häckeberga typ skurup, veberöd o sånt... stannade till för en bensträckare och kollade på slottet i Häckeberga..
Sjukt underbart att åka... Man får sån adrenalinkick.. 203km/h va vi uppe i ett tag.. helt sjuuuukt underbart.. hahah I like...
Så nu hoppas jag vi snart kan ta en tur till hehe...

Blev även en kaffe med Petter på jobbet och skit snack med mina kära vänner och kollegor innan jag begav mig till eslöv... Käkade taco med mor och annemarie sen en fika med tessan på Grappa...
Snackade massa skit men även vi kunde vara lite seriösa i ett par minuter.. Så jävla skönt att prata med någon som är på ungefär samma stadie som en själv i livet.. Therese har ALLTID funnits där för mig när jag behövt henne.. Det är en riktig vän!

Planerade även in krogsvängen på fredag.. Kommer bli riktigt ball (trotts det är i Eslöv) haha sen började vi även planera midsommar =)

Kommer nog bli en bra vecka!!
Ledig (vila upp en blåslagen kropp och mina bultande benhinnor) imorn och sen lunch och middag med Sara o Kjelle på The Lodge på Onsdag, jobba kväll tors o fre sen skolådan lör och söndag... Krogsvängen på lördag då också så klart =) thihi


Kommer bli sjuuukt bra tror jag...



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback