Tokig Torsdag...

Torsdagen började som vanligt på Brogatan i Lund för ett lunchpass... Gick super bra, va ganska lugnt så jag o Julia hade flört-tävling ;-) JAG VANN hahah

Efter jobbet drog jag till stallet för en underbar tur med Jasmine... I Löööööv that horse.. så jävla synd hon ska säljas =(

Tillbaka till jobbet, duscha sen börja pimpla vin med Sara! Blev även en portion musslor för min del. Sjukt gott...

Sen kom Julia och en flaska blev två som så småningom blev 3 som blev 4 hahah
Men efter 2 flaskor slutade Petter i reppan så efter sådär 4år fick jag ÄNTLIGEN en tur på hans motorcykel!!! O det va värt vänta.. Fy fan vilken känsla! helt jävla underbart... I löööööv när det går fort thihi

Så på måndag ska vi ta en långtur! Skönt att ha något att längta till med tanke på att denna helgen kommer vara KAOS!!!! Lundakarneval, uteservering och för lite personal.. Men d bettyder att man måste jobba snabbare och vara lite bättre vilket alltid är kul!

Ja just det.. Sen bestämde jag o sara oss för att gå till Myntha iaf.. Dumt gjort. dels va vi skit fulla! haha o sen va där sjukt mkt folk.. Eftersom vi känner djn där fixade han in oss så vi slapp kö o grejer men sen han vi inte mer än in försen jag blir knuffad o trillar iu trappan o sen dess har jag inte sett min älskade mob... Så någon va nog jääävligt snabb med att plocka upp den.. men men... Får nytt simkort nästa vecka sen får vi hoppas försäkringen täcker mobilen...

Nu ska jag ta mig till lund för en fika med Tess innan vi ska jobba.. 16-05!


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback