jag e fan inte bitter

jaha.. detta e värry drygt.. har jobat röven av mig hela december.. har fan inte haft ngt liv utanför grand hotel, men nu är julen ju snart här o alla lunds rikemansfolk som har råd att käka julbord för 500:- per person har gjort det, har fan haft fullt typ varje dag.. värry jobbigt.. men nu precis som julbordet e min tid på grand över för den här gången.. ska återgå till mitt vanliga liv, med skolådan, dansen o träningen o hinna umgås med familj o vänner.. ska bli riktigt trevligt faktiskt.. har nog ätit ts med min familj tyop 3ggr på hela december.. men jag är inte bitter =)

för dom som jag varit dåliga på att höra av mig till under denna hektiska period ber jag så hemskt mkt om ursäkt till.. men om du/ni vet hur mkt lön jag  kommer få den 25/1 så förstår du mig.. o det e jag verkligen inte bitter över =)

nu ligger jag i min säng.. kollade precis snabbt på lunar.. pallade inte svara på gbinläggen.. va för många.. palla sånt crap.. sorry..' hur svårt har man inte för att sova om man tar datorn o lägger sig i sängen för att kolla lunar?? hmmm.. help pleeeease

måste fan sticka iväg o shoppa dom sista julklapparna  imorn.. buuull.. me and everybody els in hela fucking sverige.. vet inte var det bär av.. nova o ju närmst o etfersom jag ska till farmor  på julmat kl 1 kan jag inte sticka så långt... på tal om julmat.. jag  vägrar röra julmaten på julafton.. e så sjukt trött på det.. det e fan det ända jag ätit o sett nu sen förste december.. oj oj..

om du pallar läsa allt crap jag precis har skrivigt har du troligtvis lika svårt att sova som jag.. eller bara har värry tråkigt..

Dagens inlandsproblem e altså: HUR FAN SKA JAG GÖRA FÖR ATT SOVA??? ahhhhhhhhhhh

trots dessa inlandsproblem som håller mig vaken trotts att jag e sjukt trött e jag fan inte bitter =)


Pearlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback