Helgen...

Fredag: Middag med tessan, mia o emelie på grappa i eslöv! lika trevligt som alltid =)

Lördag: Jobba mellan 11-16 i serveringen på grand, sen va d bara att dra hem o fixa sig inför kvällen..
Åka till elisabeth o sandra kolla på  medans tessan plattade sitt hår.. =) sen drog vi till ted på förfest.. Min kusin sofie från flyinge va där.. trevligt o träffa henne så.. hehe
Efter ngra groggar senare tog vi taxi till stensons.. jätte skoj ju =) johan o andre kom ju hihi o denna gången kunde jag vara social med dom hela kvällen...
september spelade =) o jag tessan o elisabeth hoppade runder när hon sjöng vår låt
.. saknade dock lina =( annars hade gänget varit fullbordat.. men lina fanns i mina tankar.. ja i johans också tror jag.. ;) hahah
johan o andre missade bussen så dom fick sova här.. johan låg o hånglade med baloo i min soffa.. hahah d e bra d..

Söndag: körde kilarna till bussen, dom skulle jobba.. stakars andre skulle börja kl 10 haha
själv började jag 11 på skolådan.. skit drygt va d idag.. tiden gick sjuuuukt sakta.. åhhh buuull sen efter jobbet stack jag hem o åt sen körde jag till grand o lämnade andres mobil som han glömt här.. haha
O nu har jag precis kollat bams unholy union the wedding o bölat som en gris.. vill också gifta mig ju.. hahah
ska snart sova tror jag.. varit en hård vecka.. med mkt lite sömn.. hehe oj vad synd då hahahahaha

Over and out

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ut snart tillsammans Pernilla! Vet att jag är dålig med det där. Att jag jobbar så mkt osv. Men vi ska ut snart ts, promesse! Om du kan o hinner så kan vi hitta på ngt sen i veckan. Käka ngt eller bian.. Kan ju se. Är fri i veckan så.. Måste bara komma ifrån allt här hemma. Går bara runt o ältar saker... saknar dig vännen.. PUSSSS <3

2007-04-08 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback