Tjingeling!

I förrgår kväll va jag först pigg o glad, sen blev jag sjukt trött sen blev jag pigg o glad igen.. =)
igår på lunchen va jag sjukt trött o sleden
igår kväll va jag pigg o glad o älskade mitt jobb =)

Lack för dricksen bara.. ska nog ta upp d med ngn vafan.. så kan vi inte ha d minsan...

Haha jag har fan knappt ngt liv utanför grand hotel i lund.. haha men d e bra d =) trivs som tusan i serveringen trots ngn tönt som klöddar med min dricks.. hmm har mina misstankar...

Käkade årets första kulglass i dag.. jag o janette gick o köpte när vi slutat sen satt vi i parken utanför grand o njöt.. =) thihihih

Nu ska jag till lina =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår =) mkt trevligt <3

Postat av: Anonym

tack för igår =) mkt trevligt <3

2007-04-14 @ 22:51:10
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback