malmöfestivalen!!!

Igår tog jag o fia tåget in till malmö där vi mötte upp bettan =) började gå o kolla lite stånd... handlade inget=) blev hungriga och de självklara valet var ju langos =) mmm så jävla gott..
gick o kollade måns =) han e så jävla snygg.. sjukt het!

image212

kollade breakdance också.. vilket är ett måste när men e på malmöfestivalen =) saknar träningarna som fan.. men kör igång med funkykidz om 2 veckor.. åker på utbildning på lördag =)

Satt i öltältet o drack vin o cider.. snackade med folk..

Sen när fia o dom åkt hem körde jag bettan larsson o killarna radiostyrdabilar.. haha vilket slutade med sjuukt blåslagna knän =) hehe men skoj hade vi...


sen blev d den roligaste tågresan någonsin på vägen hem.. haha fy fan vad roligt vi hade.. helt otroligt vad vi skrattade.. haha folk garvade som fan åt oss också.. haha stackars joel =P hahah

Fler bilder hittar ni på min pixbox...

www.pearlie.pixbox.se


blir malmö påfredag iaf =) kanske på onsdag också om jag kan byta.. =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fy fan va het han e ju .. han, du å ja ;)

2007-08-20 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback