the weekend

Fredag: Jobba lunch.. gick sjukt bra.. fungerar jätte bra med nya resturang chefen.. hon e jätte bra =)
Make up lektion på makeup store sen.. blev en lila party makeup =) riktigt coolt dock kom jag inte ihåg att fota det.. men snyggt va det iaf=)
sen blev det malmö festivalen med bettan,fia,axel,katarina o tessan =) hade jätte trevligt.. kollade jodla med siv lite på melody club o the ark så klart.. käkade dock inte lagos ;) blev grillspätt o sen pasta.. jätte god pasta sås..
blev ett ganska sent tåg hem för mig katarina o bettan=) men vi va ju tvugna att se hela the ark.. dom e bara bäst i hela världen live.. sinnesjukt...


vaknade efter 3 timmars sömn brevid bettan.. då va kl kvart i 5 på morgonen o d va dags att gå upp för att köra till göteborg.. jag o maria hade en trevlig roadtrip till o från göteborg.image216(maria som inte har körkort kunde ju njuta av bilresan)
. gick skit fort att köra.. men jag kör ju lite över tillåtna hastigheter =P
Va skoj i göteborg... gillar alla mina danser.. tror denna terminen kommer gå sjukt bra.. så på hemresan blev d en del snack om uppvisningen vi ska planera =)


Blev förfest hos mig ist för hos bettan.. va trevligt.. fia va nykter min vi andra drack rätt bra.. framförallt lina.l. haha blev skit packad ;)
Hade jätte skoj på stensons.. mkt nytt folk eftersom d dels va 20års plus att nu har d börjat nytt folk på folkhögskolan så =) kanske jag o bettan kan hitta varsin man där.. hahahha

sålt skor idag.. och handlat hahah blev ett par låga pumps och 1 par nya dansskor =) sen va morfar på middag här ikväll..

Ska packa nu.. 8 dagar till flytt =D

Nervös inför imorn =/

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback