20år snart =S ahhhhhhhhhhh

d e lide läskigt att  jag snart ska fylla 20  nu blir jag vuxen på riktigt, okej det sägs man e vuxen vid 18 men man e fortfarande tonåring.. o då e man ändå ungdom. men vafan.. 20 d e liksom inte ungdom längre..
nu måste jag liksom ta tag i  mitt liv, hitta den där killen jag vill gifta mig o ha äkliga barn med, ett fast jobb ngn stans att bo. får panik bara jag tänker på d,

för ett år sen hade man liksom typ allt planerat.. jag hade den där  killen jag trodde va the ONE and only, men så va ju tydligen inte fallet.. Jobb e väl helt okej. har visserligen inte ngt fast jobb men har ju så jag klarar mig iaf.. Lägenhet kan jag ju inte skaffa försen jag har en riktigt stabil ekonomi men har mitt mål att ha flyttat senast i augusti iaf..

åhhhh fan mindre än 2 veckor nu.. sen e jag vuxen.. hjääääääälp:S

Vadå ålderskriss tänk hur d e nu, tänk då när jag fyller 30 hahah shiiiit


Idag va d 9år sedan min pappa dog.. saknar honom mer än någonsin!!!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback