äntligen bredband igen..

Tjoooo!!!

Äntligen har vi internet igen.. fan varit av med det sen i fredags kväll.. kan fan inte fatta hur jag överlevt.. haha eller jo. helgen gick bra iaf.. va ju o tränade i fredags, sen förfestade vi här hemma innan jägers o sen va man på jägers.. i lördags va jag först för full för att bry mig, sen va jag o hade mins första funkykidz lektioner, sen va jag för bakis för att bry mig, sen jobbade jag på grand o sen drog jag till jägers. i söndags jobbade jag på skolådan, sen käkade jag med wiggge o kollade en film o lite tv o så.. sen va d bara att sova..
men i måndags.. ahhhh fy fan vad jobbigt d va då.. o igår.. va ledig både måndag o tisdag ju.. shiiiit hade jätte tråkigt.. eller i måndags shoppade (älskar d) ja lite sen låg jag mest o läste hela kvällen o natten.. vågade inte sova.. trodde  jag skulle dö.. nä men alvarligt.. jag fick gå in till mamma kl halv 2 på natten för min bröstkorg höll på att sprängas. jätte jobbigt.. men jag överlevde som tur va.=)

så.. nu vet alla hur läget va under dessa hemskt traumatiska dagar utan internet...

jag, elisabeth o tessan e den ultimata partytrion! finns inga som vi... =D Hoppas fan elisabeth kan hänga med till bulgarien wiee (dit tydligen hela eslöv ska samtidigt som oss.. o alla ska ta samma flygg o helften tom bo på samma hotell.. både dryg men ändå rätt skoj..)

fotade från i fredaga, men vet inte om jag fotade när jag låg på golvet eller vad jag höll på med.. allt e bara skit suddigt .. men men

Ses på Milamässan imorn =) leta efter en snygg mörkblond?/ljusbrun?hårig tjej med blå TreTorn t-shirt o ni har hittat bästa o coolaste montern på hella mässan =)

SKOLÅDAN I HURVA = Kärlek <3

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback