Insnöad in Lund= Partyyyyy

Tjena!
Sicken kväll o natt jag varit med om.. haha

Jobbade på grand igår. D  va jag andre o ola  i kök/kallskänk så när klockan blev 9 kom gill o berättade att alla bussar o tåg e instäälda.. o att motorvägen mellan lund o malmö va avstängd..
skoj för andre ju som bor i malmö.. haha jag hade ju kört så jag skulle ju kunna köra hem,
men sen började man kolla läget lite o hurva avfarten va tydligen helt igensnöad så man hade inte kunnat köra av.. o alla sa jag inte skulle köra eftersom det fanns en anledning att bussarna slutat gå..

 så jag o andre slog våra kloka huvud ihop om vad vi skulle hitta på hella natten, frukustvärdinan kom in redan kl 10 på kvällen o skulle sova i relaxavdelningen o alla xtra sängar på både grand o lundia va bokade, där bode två betalande gäster i personalmatsalen annars hade där varit en stor soffa.. men men..
 vi röjde o andre ringde palle som också bor i malmö, (halva grand hade varit på utbildning i flädie och va med andra ord också fast i lund) så dom satt på en bar så när kl blev 24 drog jag o andre dit o där satt malin, fredde, andrea o palle.. Jag går ju på penicilin så ingen sprit för min del.. haha eller inte.. efter 2 öl kastade dom nästan ut oss o då drog vi vidare till ngt annat ställe, kom lagom till sista bestälningen sen kastade dom också ut oss.. först släkte dom hela lokalen, men vi gick inte så tände dom där vafan så då pallade vi inte mer utan drog till obar..           
   mårtenstorget by night in snöstorm
andre o palle gick först för att kolla om där va öppet men d tog en jävla tid så vi töser pulsade genom snön för o kolla läget när vi kommer fram till killarna står dom o snackar med Basshunter.. haha så först stod vi o snackade med honom sen hängde han med in.. (han e snyggare nu när han har klippt sig o färgat håret) så vi drack några cider  o dansade lite, självklart blev vi utkastade därifrån också när klockan blev för mkt.. jonas aka basshunter hade lyckats få tag på stans ända lediga taxi o drog så klart med sig 2 småbrudar tbx till sitt hotell =P haha

Vi gick hem till andra där vi drack te med vin i.. först satt vi o snackade sen började vi bli trötta vid 5 tiden så först låg d 3 pers i sängen o så va vi 2 på golvet, sen tröttnade malin på att trängas o la sig i världens minsta soffa.. kl 6 drog malin för att jobba.. kl halv 8 ringer min mamma.. kommer ifan inte ihåg vad hon sa.. men ändå.. kl 9 ringer malin min mob o frågar om palle.. han skulle börja kl 8 o mats började fråga efter honom, så jag väkte honom lide snällt sen försvan han som skuten ur en kannon.. kvar blev jag andre o andrea så jag bestämde mig för att dra till tessans salong men där va stängt så jag beslöt mig för att ta mig till hurva o here I am =) sån sjuk kväll.. helt galet.. hade ni varit med i diskutionerna som va delvis på tjekiska o handlade om ölguden gambrinus hade det nog varit roligare..

Nu ska jag sova.. har max sovit 2 timmar inatt så...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback